להפיק מהמענה הטלפוני שלך את התוצאות הטובות ביותר

להפיק מהמענה הטלפוני שלך את התוצאות הטובות ביותר

2022-09-17
להפיק מהמענה הטלפוני שלך את התוצאות הטובות ביותר, בהשקעה הנמוכה ביותר

נמאס לך להרגיש חוסר שליטה על המענה הטלפוני? שיחות חשובות מתפספסות? רוצה לדעת בזמן אמת על שיחה שלא נענתה? חשוב לך לקבל לנייד הפרטי שיחות עבודה, רק בשעות מסוימות? מעניין אותך לדעת כמה שיחות נכנסות וכמה זמן המתקשרים ממתינים למענה? חשוב לך להאזין להקלטת שיחות נכנסות, כדי לשפר תוצאות? FollowMe נועדה בדיוק בשבילך

המענה הטלפוני הוא עדיין אחד האמצעים המרכזיים לניהול הקשר עם הקהל שלך. במקרים רבים, האנשים שמתקשרים הם אלה שבאמת מתעניינים ברצינות בשירות או במוצר שלך, ולכן מענה טלפוני איכותי הוא חשוב ביותר ויכול להקפיץ את הביצועים שלך. אולם, ניהול מערך טלפוני יכול להיות מאתגר, שכן באמצעים הישנים, קשה לייצר מדידת שיחות ברורה, לבחון את איכות המענה האנושי, לשלוט בשעות המענה ובניתוב ליעד המדויק, לזהות בזמן אמת שיחות שלא נענו וכיוצא בזה. במסגרת השירות של FollowMe, כל זה אפשרי, ועוד הרבה יותר.

שירותי FOLLOWME פותחו בישראל, על ידי יוצאי יחידות טכנולוגיות, כדי שהמענה הטלפוני שלך יוכל להפיק תוצאות אופטימליות, יחסוך לך מאמץ ויעניק לקהל שלך שירות טוב יותר

איך מספר וירטואלי של FollowMe עושה את זה?

  • פיזור המענה בין אנשי צוות: ניתוב שיחות למספר קווי סלולר שונים, לפי סדר. כלומר, השיחה תצלצל במכשיר מסוים ואם לא תיענה, תמשיך למכשיר הבא בתור שהגדרת.
  • גמישות: אפשר להגדיר מסלולים שונים לימים שונים. למשל, בימים א-ג, ה-ו; השיחות תועברנה למכשיר מסוים ובימים ב-ד, השיחות תועברנה למכשיר אחר. מה לגבי סוף השבוע? הכל תלוי בך. אפשר להפעיל מענה קולי אוטומטי, לאסוף הודעות קוליות או להפנות את השיחות לנציג תורן. את המסלולים ניתן לשנות בקלות בכל רגע נתון, כך שהם ישרתו אותך תמיד באופן המיטבי.
  • לא מפספסים אף שיחה: בכל פעם ששיחה לא תקבל מענה, תתקבל התראה בדואל שלך עם מספר הטלפון של המתקשר, השעה שבה חייג, משך הזמן שהמתין על הקו והיעד שבו התקבלה השיחה ולא נענתה. לא רוצה לקבל מיילים? אין בעיה, אפשר לבטל את ההתראה.
  • תיעוד מידע מדויק: מה אם החלטת לבדוק את מצב המענה הטלפוני רטרואקטיבית ולא בזמן אמת? מצוין. המערכת מתעדת נתונים מדויקים: כמה שיחות התקבלו? מי המספרים שחייגו אליך? מי נענה ומי לא? כמה המתין על הקו כל אחד מהמתקשרים? כמה שיחות שלא נענו הצטברו בתקופה שהגדרת? FollowMe תמסור לך תשובות מדויקות לכל השאלות.
  • הקלטת כל השיחות לצורך בקרת איכות ושיפור השירות: איך העובדים שלך מטפלים בפניות טלפוניות? האם הם שירותיים מספיק? האם הם מוסרים את המידע הרלוונטי? האם הם מקדמים מכירות? FollowMe מקליטה את כל השיחות הנכנסות ושומרת אותן כדי שאפשר יהיה להאזין להן, להעריך את העובדים ולהשתפר.
  • מספר חכם לצורך שמירת פרטיות והפרדה בין שיחות עבודה לשיחות פרטיות: FollowMe מספקת לך מספר חכם, כדי שהמספר הפרטי שלך, ישאר פרטי, אפילו אם המכשיר האישי שלך משמש גם לצורכי עבודה. המספר החכם הוא שיפורסם, ולא המספר הפרטי שלך. אפשר לבחור ולהגדיר ששיחות למספר החכם, יכנסו למכשיר האישי שלך רק בשעות מסוימות, או בימים מסוימים. בשאר הזמן, השיחות יופנו למענה אוטומטי, או להשארת הודעה בתא הקולי או למספר אחר.
  • מענה קולי 24/7: אם כבר הזכרנו את המענה הקולי, חשוב לציין ש-FollowMe מאפשרת להשמיע כל סאונד במקום צליל חיוג. בנוסף, ניתן גם להפעיל מערכת תא קולי להשארת הודעות. ההודעות שיושארו בתא הקולי יכולות להגיע אוטומטית לדואל שלך, שם ניתן לשמוע אותן בקלות. אין צורך לחייג לתא הקולי ולחפש את ההודעות הקוליות! הם מגיעות עד אליך בקובץ מוכן להשמעה.
  • הודעה אוטומטית לכל המתקשרים: הודעה אוטומטית לכל המתקשרים: כשמישהו מתקשר אליך, לרוב זה סימן שהוא רציני לגביך. בעזרת FollowMe, אפשר לשלוח למתקשרים הודעת SMS, כדי למסור להם מידע שיווקי ולהשאיר להם בנייד תזכורת שתסייע להם לחזור אליך בהמשך.
  • השוואה בין קמפיינים: יש לך מספר קמפיינים שונים? או אולי מספר מוצרים שונים? רוצה למדוד מי מהם מייצר יותר פניות? FollowMe מספקת מספר מספרים חכמים שונים, כדי שניתן יהיה למדוד בנפרד כל קמפיין או מוצר ואת השיחות שהוא יצר!

עוד יתרונות של FollowMe שכדאי להכיר:

  • כדי להתקין את FollowMe אין צורך בהחלפת מספר הטלפון שלך ואין גם צורך בהתקנת ציוד. הכל דיגיטלי.
  • המחירים של FollowMe מאוד ידידותיים, והם קבועים: אין הפתעות בתשלום החודשי, אין גבייה עבור שירותים שאינם בשימוש.
  • איכות הסאונד של מערכת FollowMe היא מצוינת והשיחות ישמעו ברורות, ללא קטיעות או הפרעות.
  • FollowMe מאוד פשוטה לשימוש, אך במידת הצורך, יעמדו לרשותך שירות הלקוחות ומערכת התמיכה. תמיד יהיה לך עם מי להתייעץ ובמי להיעזר, בכל שאלה.



תנאי ביטול

השרות ניתן לחודש ראשון חינם ללא התחייבות, אין חובה לעדכן כרטיס אשראי בחודש הראשון. אין חיוב על השירות הכלול בממשק ההתנסות, לא נחייב אתכם על שיחות או פעולות שתבצעו בחשבון בחודש הראשון. לאחר מכן, יש לעדכן אשראי והשירות יחוייב בהתאם לחבילה שתבחרו כפי שיפורט במדוייק בעת הבחירה ועדכון האשראי. ניתן לבטל את השרות בכל עת ובאופן עצמי.




קטגוריות: מספר וירטואלי , מספר טלפון וירטואלי