לא מפספסים שיחות - מעקב ובקרה של שיחות הטלפון

לא מפספסים שיחות - מעקב ובקרה של שיחות הטלפון

2023-01-01
 
בעולם העסקים של היום, התחקות מתמדת אחר שיחות הטלפון הפכה מיתרון אטרקטיבי למענה הכרחי לניהול העסק. ללא מעקב צמוד ויום-יומי אחר השיחות היוצאות, השיחות שלא נענו ונפח התקשורת השוטף, יהיה לך קשה מאוד לייעל את מערך המכירות שלך ולוודא שכל פניה נכנסת מקבלת את המענה המדויק ביותר. מערכת חכמה להפקת דוח שיחות עם מרכזיה בענן מאפשרת לך לצפות מכל מקום בעולם ובכל רגע במתרחש, לזהות בעיות בזמן אמת ולהבטיח שהארגון שלך לא מחמיץ לעולם הזדמנות למכירה או לשמירה על שירות לקוחות לא פחות ממושלם.
אז איך מתבצעים כיום תהליכי מעקב ובקרה על שיחות הטלפון בעסק וכיצד נוודא שאנו עושים את זה נכון? המומחים של FollowMe מסבירים כאן את כל מה שחשוב לדעת על פתרונות רישום שיחות עם מרכזיה וירטואלית.

מהו דוח שיחות?

כשמו כן הוא, זהו דוח המרכז את כלל השיחות שבוצעו באותו יום על קווי הטלפון של הארגון. ניתן ללמוד מאיזה מספר בוצעה השיחה, לאיזו שלוחה היא הופנתה, באיזו שעה היא התנהלה ולמשך כמה זמן. כמו כן, ניתן לראות אם מדובר בשיחה יוצאת או נכנסת וכמובן – לרכז את כלל השיחות שלא נענו.
בעבר, תהליך זה היה נעשה באופן ידני ונאלצנו להסתמך על הערנות והדיוק של אנשי הצוות. במקרים אחרים, נאלצנו להמתין לפירוט השיחות בסוף החודש. כעת, פתרונות מרכזיה בענן מאפשרים לך ליהנות מאוטומציה ברישום שיחות, לקבל את כל הנתונים בזמן אמת ולהתייעל באופן מתמיד.

כיצד לבצע רישום שיחות יעיל עם מרכזיה בענן?

כיום יותר מתמיד, מיושמים כלל היתרונות של מרכזיה לעסקים על ידי ארגונים מכל הגדלים והתחומים. פתרונות אלו נעשו ידידותיים למשתמש, אינם דורשים התקנה מסורבלת וזמינים כיום בעלויות משתלמות מתמיד. עם זאת, יישום מרכזיה וירטואלית בעסק היא רק נקודת ההתחלה. כדי להבטיח שנוכל למצות את המיטב מכל היתרונות של רישום השיחות, כדאי שנדע כיצד לעשות זאת נכון. אלו כמה מעקרונות היסוד שכדאי שנחזיק בראש:
  • עקביות – חשוב שנוודא בהגדרות המערכת שהדוחות יימסרו אלינו באופן שוטף, בזמנים קבועים ועם כל פרטי המידע שנדרשים לנו.
  • נגישות – חשוב שכל אנשי הצוות שצריכים לקבל גישה למידע הזה יוכלו להגיע אליו, ללא קשר למי היה אחראי ליצירתו.
  • הצלבה עם נתונים – לרישום השיחות ישנה משמעות מוגבלת בלבד ללא נתונים שתומכים בהם. עם זאת, לצד מדדי הביצועים ונתוני המכירות שלך, יש להם ערך אדיר. היכולת שלך להצליב את המידע הזה עם שאר ביצועי העסק יכולים להעצים את הניתוח העסקי שלך באופן משמעותי.

למה דוח השיחות במרכזיה בענן הוא כה חשוב?

המעבר של ארגונים כה רבים אל פתרונות מרכזיה בענן לא התרחש בוואקום. דוחות השיחה החכמה מאפשרים להתייעל, להגביר את מאמצי המכירה ולהבטיח שהצוותים שלנו עושים את עבודתם הכי טוב שרק יוכלו. אלו רק כמה מהיתרונות המרכזיים שנוכל להפיק מדו"ח השיחות היומי שנקבל בענן.

מדידת ביצועי המוקד הטלפוני

כדי לדעת איך חברי הצוות מתפקדים ולוודא שכל תהליכי המכירה והשירות שלך מתנהלים על הצד הטוב ביותר, חשוב שיעמדו לרשותך נתונים מכל שיחה שמתבצעת. עם מרכזיה וירטואלית המספקת דוח שיחות בענן, כל היבט, החל מזמן הטיפול הממוצע בשיחות ועד למספר השיחות הדרושות לפתרון בעיית לקוח ילמדו אותך המון על איך יחידים וצוותים שלמים פועלים.

העצמת איכות שירות הלקוחות

מדדי ביצועי עובדים אינם זמינים רק כדי לומר לך את מי לקדם ואת מי לפטר. זיהוי הליקויים בשטח ותקשורת פתוחה עם העובדים אל מול הנתונים שיתקבלו עם מרכזיה בענן תאפשר לך ללמוד כיצד לשפר תהליכים ולהבטיח שהלקוחות מקבלים שירות ברמה הגבוהה ביותר לאורך זמן. ניתן לאתר נקודות כאב של הלקוח שעוד לא זיהינו ובעיות בתקשורת שיבטיחו שבעתיד ה שירות שלך יהיה טוב בהרבה.

הכרה במאמצי העובדים שלך

מחקרים רבים מראים שמילה טובה וחיזוקים חיוביים עשויים להגביר את מוטיבציית העובדים אפילו יותר מבונוסים כספיים, ימי כיף ושאר פרסים חומריים. הכרה במאמצי העבודה של העובדים שלך מעניקה להם את התחושה שרואים אותם ושהעבודה שלהם משמעותית. דוח השיחות יאפשר לך לזהות מי מנהל הכי הרבה שיחות, מגדיל ראש ומשקיע בלקוחות. זו הזדמנות חשובה לציין עובדים לשבח, לתגמל אותם בהתאם ולייצר תרבות עסקית מבוססת ביצועים והישגיות.

מרכזיה בענן שמה סוף לשיחות שלא נענו

אם השיחות שמתנהלות בפועל בעסק שלך יכולות להשפיע באופן דרמטי על ההישגים שלך, השיחות שלא נענו כלל ישפיעו פי כמה. כל שיחה נכנסת שלא נענתה יכולה להיות הזדמנות לשמור על נאמנותו של לקוח קיים או להמיר ליד ללקוח ארוך טווח ומשתלם. מערכות מרכזיה בענן מאפשרות לצמצם את החמצת השיחות למינימום על ידי מעקב קפדני ושינוי נהלים מתמיד. בנוסף, ניתן להתחקות אחר כל מספר טלפון שלא קיבל מענה ולחזור אל כל המתקשרים על מנת לנסות ולהציל את העסקה האבודה.


FollowMe מעמידה לרשותך מגוון פתרונות מרכזיה בענן

זה הזמן להעצים את תהליכי המכירה והשירות שלך ולייעל את כלל הפעילות של הצוותים שלך. עם הממשק החכם של FollowMe, ניתן לגשת לנתוני השיחה בעסק מכל מקום באמצעות המכשירים הדיגיטליים שלך ולשמור בכל רגע את האצבע על הדופק. אבל למה להקשיב לנו כשאפשר להתנסות בעצמך? אנו מזמינים אותך להירשם באתר עוד היום ולנסות את כל הכלים שלנו ללא עלות.

שאלות נוספות על דוחות ומדידת שיחות?

להתנסות חינם ללא התחייבות לחצו פה.
קטגוריות: מדידת שיחות